برای پیوستن به بهمن مرادیان پی در فیس بوک روی عکس کلیک کنید.

جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۰/۰۶/۲۹

دوست یعنی : از شفیلد تا اصفهان








به نام هویت انسانی

دوست یعنی : دوستی از راه دور
دوست یعنی : از شفیلد تا اصفهان
دوست یعنی : جان ، جانان
دوست یعنی : که همان نصف جهان
دوست یعنی : دوستت دارم ، بدونه چشم داشت
دوست یعنی : گل پونه
دوست یعنی : که در آغوشم بگیر
دوست یعنی : دوستت دارم ، بدونه تخفیف
دوست یعنی : دوستت دارم ، بدونه تاریخ
دوست یعنی : که تو را در دل نِگه دارم و بَس
دوست یعنی : آن نوازش بی بهونه
دوست یعنی : سایه بان با وفا
دوست یعنی : چشمه سارانِ طلا
دوست یعنی : بازوان با وفا
دوست یعنی : که تو را حِس کردمت
دوست یعنی : قلب من از آن تو
دوست یعنی : که توئی جام جواهر
دوست یعنی : که توئی سنگ صبورم
دوست یعنی : گل مریم
دوست یعنی : گل لاله ، سرخ گون
دوست یعنی : طعم شیرین وفا
دوست یعنی : نازنین ، ناز زمین
دوست یعنی : نازنین

-------------------------------------------------------------------------------------------

شفیلد نام یکی از شهرهای بزرگ یونایتد کینگدوم است.
United kingdom / England / Sheffield
- اصفهان نام یکی از شهرهای ایران است.
IRAN / Isfahan
- نصف جهان اصطلاحی است که برای اصفهان بکار می برند ، به دلیل مساحت و دیگر ویژگی های زیبای این شهر.
(اصفهان با یکی از کشورهای اروپائی به نام اسپانیا ، خواهر خوانده هستند.) یک سری از آثار باستانی که در اصفهان وجود دارد ، خیلی نزدیک به آنها ، در اسپانیای کنونی یافت شده و می توانید با سفر به این کشور مشاهده کنید.
- SPAIN -
------------------------------------------------------------------------------------------



Bahman Moradian Pey
19/09/2011
Time :16:00 PM
SHEFFIELD LIBRARY IN UK