برای پیوستن به بهمن مرادیان پی در فیس بوک روی عکس کلیک کنید.

جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۰/۰۸/۲۶

دوستت دارم







به نام هویت انسانی

گوشت را به سمت من بیاور
می خواهم زمزمه ای کنم برایت
از تو چه پنهان
نسبت به تو علاقه مند شده ام.
دوست دارم ، زیر باران راه رفتن را
دوست دارم ، زیر چتر آبی آسمان رَوَم.
دوست دارم ، قاصدک های آزادی خبر بیاورند ،
علاقه ات را...
دوست دارم اولین قاصدکی که بر سر راهمان قرار گرفت را
با هم بچینیم و با هم فوت کنیم.
دوست دارم زندگی ام را با تو سامان دهم
دوست دارم راهی بی پایان را...
دوست دارم طی کنیم و عشق را سر مشی قرار دهیم.
دوست دارم چشم های زیبایت را ببندی
و خود را در آغوشم رها کنی.
دوست دارم دستت را محکم بگیرم ؛
و شاید اشتیاق و عشق مرا درک کنی
ای که همه ی زندگی ام شدی.
احساس می کنم به تو نیاز دارم
زیرا دوستت دارم.




15:11
tue 11/10/2011
bahman moradian pey
sheffield