برای پیوستن به بهمن مرادیان پی در فیس بوک روی عکس کلیک کنید.

جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۰/۱۱/۲۸

بوی عفونت دینی و خدایان ساختگی



به نام هویت انسانی
می نویسم برای شما نسل رادیکال و انقلابی :
انسان خدا را اختراع کرد و حولش چرخید ! انسان ویروسی به وجود آورد که زندگی اش را مختل کرده است !
هر چه بیشتر علم فرا می گیری ، به حقیقت پی می بری ، هر چه بیشتر بدانی ، دردت بیشتر است ! زیرا به نقاطی می نگری که دین باوران و بنیاد گران ، نمی نگرند !
بوی عفونت دینی و خدایان ساختگی ، مشامم را پُر کرده است ! مشامم دیگر با هیچ قهوه و بوی تندی ، تخلیه نمی شود ! زیرا از دنیا متنفر شده ام ! افکارهای تیره مرا می آزارد ! چرا باید این چنین باشد ؟ در قرن 21 باز هم انسان هایی هستند که از دادن پاسخ به سوال من فراری هستند ! زیرا من می گوییم ، خدای شما خیال است ، توهم است .
من همانند یک بغض شکسته شده ام ، از یک هنجره ی پُر از درد و فریادم ، گوش نزدیکانم را کر کرده است ! من فکر می کنم که ، هوا هم اینجا ، با این رویه زندانی است ! من از نسلی هستم ، که هر زمان باور ش را عنوان کرده ، از کوتاه فکران ، سیلی خورده است ! من با خودم یک کفن پُر از درد ، حمل می کنم ! اما باور دارم که این روزها ، می گذرد و تغییر می کند ، با این امید زنده ام . من می دانم که این وضعیت تغییر می کند ، در آینده ای نه چندان دور ، میوه ی افکارم را می خورم.
با مهر
بهمن مرادیان پی
زنده باد آتئیسم
زنده باد مریم نمازی
زنده باد زندگی