برای پیوستن به بهمن مرادیان پی در فیس بوک روی عکس کلیک کنید.

جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۱/۰۱/۲۷

پرانتز باز دوستت دارم

ارنستو و کاملیا

پرانتزباز ( دوستت دارم ... پرانتز را نبستم . بگذار این حقیقت تا ابد جریان یابد

پیوند!
همیشه به یادت خواهم ماند ، چون میخواهم باغ آرزوهایت را بهاری کنم.

ستاره ها بدرخشم!

می خواهم دلتنگی هایم را با تو تقسیم کنم و در نهایت بی کسی تو را همه کس خود کنم و در صحرای وجودت شقایق های زیبا را بچینم!

می خواهم نشانیم را به آئینه ها دهم تا تو مرا زودتر بیابی !

می خواهم از جاده های دلم خطی سرخی تا انتهای وجودت ترسیم کنم و آخر اینکه می خواهم فقط برای یک لحظه ببینمت که بر روی نیمکت تنهایی من تکیه زدی و کلاه آرامش بر سر میگذاری و مرا به سوی خود میخوانی!

و من در عین ناباوری بسوی تو قدم برمیدارم و در کنار تو

بر روی نیمکت مینشینم و تا ابد نام تو را بر روی زبان می آورم.

و این نیمکت مکان پیوند عشق ماست!

و تا همیشه برای من میماند.....

با مهر و سپاس
(ایمیل دریافتی)